Tax free - zwrot VAT

Informujemy, iż możemy dokonać zwrotu podatku VAT, za artykuły nabyte u nas osobom fizycznym, dokonującym zakupu towarów i ich wywozu poza granice Unii Europejskiej. Zwrot może być wykonany w formie gotówkowej w siedzibie firmy 
lub w formie przelewu. W obu przypadkach konieczne jest jednoczesne spełnienie dwóch poniższych warunków:

  1. wywóz towaru z UE nastąpi nie później niż w ostatnim dniu trzeciego miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonał sprzedaży,
  2. zostanie nam dostarczona deklaracja, potwierdzona przez urząd celny, nie później niż przed upływem 10 miesięcy licząc od końca miesiąca, w którym dokonano sprzedaży.

Koszty i opcje wysyłki

Dane do przelewów:

In&Out Kreatywni
Dorota Dębicka
ul. Rejonowa 7b
05-552 Warszawianka
NIP: 796-190-10-73
Regon: 147163389

Konto: 831 320 1537 382 1169 4300 00001

1. Koszty wysyłki

Koszt wysyłki zawsze pokazany jest w podsumowaniu każdego zamówienia przed dokonaniem płatności oraz po dokonaniu zakupów w e-mailu potwierdzającym.

Cena przesyłki będzie różnić się w zależności od wagi i wielkości paczki oraz opcji dostawy.

Dokładamy wszelkich starań, aby koszty wysyłki były jak najniższe.
W przypadku zakupów o wartości większej niż 400 złotych koszty wysyłki pokrywa Sklep Prezenty Dedykowane.

Paczki nadajemy przez Pocztę Polską w trybie zwykłym, priorytetowym lub za pośrednictwem Firmy Kurierskiej.

Przesyłki o nietypowych gabarytach wyceniane są indywidualnie.

W tym celu prosimy o kontakt mailowy: kontakt@prezenty-dedykowane.pl

Przy przesyłkach ekonomicznych, Poczta Polska nie podaje gwarantowanego czasu dostawy. Na ogół jednak, na terenie kraju, nie jest on dłuższy niż 7 dni roboczych.

W razie pytań czy wątpliwości, pozostajemy do Państwa dyspozycji pod adresem mailowym lub w kontakcie telefonicznym: kontakt@prezenty-dedykowane.pl, numer telefonu: 0604 481 251.

Poczta Polska – przesyłki listowe:

  • ekonomiczne: 350g do 1kg = 5zł
  • priorytet: 350g do 1kg = 7zł
  • ekonomiczne: 1kg do 2kg = 7zł
  • priorytet: 1kg do 2kg = 11zł

Poczta Polska – paczka:

  • ekonomiczne: do 1kg = 12zł
  • priorytet: do 1kg = 14zł
  • ekonomiczne: 1kg-2kg =14 zł
  • priorytet: 1kg-2kg = 17zł
  • ekonomiczne: 2kg-5kg = 17zł
  • priorytet: 2kg-5kg = 19zł
  • ekonomiczne: 5kg-10kg = 22zł
  • priorytet: 5kg-10kg = 26zł

Poczta Polska – wysyłki zagraniczne:

Prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia dokładnej kwoty wysyłki: kontakt@prezenty-dedykowane.pl.

Firma Kurierska DPD:

Przesyłki krajowe:

  • do 0,5kg = 14zł
  • od 0,5kg do 1kg = 15zł
  • od 1kg do 3kg = 17zł
  • od 3kg do 5kg = 19zł
  • od 5kg do 10kg = 24zł
  • od 10kg do 20kg = 29zł

Firma Kurierska DPD – paczki zagraniczne
Do 10kg = od 109zł do 160zł – w zależności od kraju przeznaczenia.
Prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia dokładnej kwoty wysyłki.

2. Opcje wysyłki

Paczki nadajemy przez Pocztę Polską w trybie zwykłym, priorytetowym lub za pośrednictwem Firmy Kurierskiej.

Poczta Polska (opcja priorytet) oraz Firma Kurierska dostarczają przesyłkę maksymalnie do 48 godzin od momentu jej nadania.

W przypadku produktów, które mieszczą się w kopercie bąbelkowej, dostępna jest opcja wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej jako list zwykły lub priorytet. W obu przypadkach jest to list polecony, aby zminimalizować ryzyko utraty przesyłki.

Od stycznia 2013 roku zmieniło się prawo pocztowe i jako listy mogą być nadawane jedynie przesyłki zawierające dokumenty lub książki. Wszystkie pozostałe przedmioty (nawet jeżeli są lekkie i małe) muszą być nadane jako paczka. Dlatego zmuszeni byliśmy podnieść opłaty za usługi Poczty Polskiej nawet w przypadku mniejszej wagi przesyłki.

3. Nadanie przesyłki

Przesyłkę nadajemy wyłącznie po zaksięgowaniu płatności.

W przypadku towarów dostępnych na bieżąco, przesyłkę nadajemy następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty.

Jeżeli zamówiony przez Państwa produkt posiada dłuższy (podany w opisie produktu) termin realizacji, wysyłka zostaje dokonana najpóźniej w ostatnim dniu podanego terminu realizacji dla tego produktu. W dniu nadania przesyłki dostaną Państwo email z informacją o zmianie statusu zamówienia.

4. Śledzenie przesyłki

W emailu z potwierdzeniem nadania zawarty jest numer paczki i oznaczenie jaką firmą kurierską została nadana (z reguły DPD).

5. Przesyłka uszkodzona

Zgodnie z zasadami pracy kurierów, mają Państwo 15 minut na sprawdzenie stanu przesyłki w obecności kuriera. Jeżeli okaże się, że przesyłka jest uszkodzona, proszę od razu spisać protokół reklamacyjny. Jeżeli w wyniku pośpiechu lub przez brak warunków nie zauważycie Państwo uszkodzenia paczki, a po jej rozpakowaniu okaże się, że jednak była uszkodzona, macie Państwo 7 dni na zgłoszenie firmie kurierskiej takiej szkody. Nie jest nam znana skuteczność takiej reklamacji, gdyż najlepiej zgłaszać ją w momencie doręczenia w obecności kuriera, ale w przypadku uszkodzenia lepiej zgłosić to później niż wcale. Po zgłoszeniu uszkodzenia rozpoczyna się proces reklamacyjny, który odbywa się pomiędzy Państwem a firmą kurierską. Ze swojej strony służymy pomocą na ile jest to możliwe.

Zawsze dokładamy wszelkich starań, żeby produkty były bardzo dobrze zapakowane i zabezpieczone na czas transportu.

6. Wysyłki za granicę

W przypadku wysyłek zagranicznych koszty przesyłki ustalane są indywidualnie, w zależności od docelowego miejsca dostarczenia przesyłki oraz jej gabarytów. Wysyłki za granicę realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej DPD. W celu ustalenia dokładnych kosztów, prosimy o wcześniejszy kontakt z podaniem lokalizacji.